2 januari 2012

Happy New Year!!!!

Nog een ontzettend gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!!!! 


Eindelijk is het dan zover. Het nieuwe jaar met al zijn nieuwe voornemens. Daarom heb ik voor jullie de algemene  top 5 van goede voornemens voor 2012 gemaakt. Maar zoals met alles is er ook een tegenpool daarom ook een top 5 van (goede) slechte voornemens.

 Goede voornemens
1: Afvallen
2: Minder druk maken
3: Zuiniger leven
4: Meer bewegen
5: Beter voor jezelf opkomen


Mijn goede voornemens top 5 is:
1: Gezond worden en blijven
2: Afvallen
3: Meer bewegen
4: Slagen voor mijn opleiding
5: Vaker aan mijn blog werken


Slechte voornemens
1: Hang de diva uit
2: Geef wat jij wilt voorrang
3: Doe iets nutteloos
4: Eet chocola
5: Baad in dat veel te dure badschuim


Mijn slechte voornemens top 5 ziet er precies zo uit. Want wat is er nou lekkerder om af en toe gewoon in je huispak met een reep chocola en een echte meiden film op de bank te hangen? Bijna niets. En chocola is zo slecht nog niet.


Wat zijn jullie goede en slechte voornemens voor 2012?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten