20 december 2011

Shoplog Londen

Het heeft wel een paar dagen geduurd maar hier is hij dan. De shoplog van Londen. Ik heb niet super veel gekocht maar ik vind het toch leuk om even aan jullie te showen.

Roze Blazer van de H&M 

Dit roze blazertje vond ik bij de H&M. Ik werd er vrijwel meteen verliefd op maar toch twijfelde ik of ik moest halen of niet. Ik dacht dat hij misschien toch iets to much was voor mij vanwege mijn blonde haren maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht. Het blazertje koste omgerekend € 30,-.

Uiteraard konden we de 3 verdiepingen tellende Primark niet overslaan. Daar liep ik tegen een paar super schattige enkellaarsjes aan. Deze enkellaarsjes hebben een strik op de achterkant en een hoge hak. Maar door de plateauzool zitten ze best wel lekker. Deze laarsjes waren omgerekend € 25,-.

Voorkant laarsjes


zijkant laarsjes
Achterkant laarsjes

Op Covent Garden Market liepen we tegen een Lush winkel aan. We konden het dan ook niet laten om even gauw naar binnen te gaan. Uiteraard kwamen we weer met een hoop lekkere producten de winkel uit. Aan alle producten samen heb ik ongeveer € 50,- uitgegeven.

Lush producten

Londen is echt een geweldige winkelstad. Alleen Oxford Street zorgt al voor uren shop plezier. En er zijn allerlei leuke winkels. Van goedkoop tot duur. Ik kan het jullie dan ook zeker aanraden om een keer een shopping trip te boeken naar Londen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten